Contact

  • +40 268 407 330

Trimite mesaj

Trimite mesaj Login pentru Mesagerie

Anunţuri

Recenzii primite:

  • Simionescu Ionela Mariana 31 aug. 2021

    Totul la superlativ . Personalul foarte amabil, curățenie în camera , mâncare foarte bună și diversificata. Apa calda la piscina si foarte curata. Vom revenit întotdeauna aici. Recomand cu mare drag.

  • Experienta la Ana Hotels a fost una de-a dreptul inedita. Locația parca îmbrățișata de pădure face ca iubitorii de natura sa se regăsească într-un mod atât de plăcut. Chiar dacă vizita a fost neprogramata, primirea a fost una calda iar serviciile oferite de cea mai buna calitate. Nici măcar ploaia torențiala nu a umbrit farmecul acestui loc. Pastram din Valea Draga o amintire atât de frumoasa. Mulțumim, Ana Hotels pentru găzduire!
    @RobertAs

  • O experienta total neplacuta din start. Cu rezervare facuta din timp si confirmata cu 6 zile anterior sosirii noastre, in hotel Bradul, la sosire suntem informati ca este inchis hotelul Bradul si am fost relocati in hotel Sport. Era ora 13.45. Check-in-ul s-a realizat abia la ora 16.00, dupa multe insistente, timp in care am asteptat in restaurant. Nu vreau sa detaliez experienta de la restaurant, precizez doar atat, am mancat dupa 2 ore de la comanda. Ajunsi in camera, suntem suprinsi sa vedem ca practic trebuie sa stam 3 zile intr-o cutie. Fara sa exagerez, camerele sunt extrem de mici. Si desi am asteptat pana dupa ora 16.00 pt preluarea camerei, pt a se curata, am gasit sub masuta din camera o coaja de paine. Am punctat doar ce ne-a deranjat mai tare. Bineinteles ca ne-am scurtat sederea. Cu siguranta nu vom reveni.

  • totul la superlativ, personalul foarte amabil, mâncarea, priveliștea, totul a fost foarte bine, multumim si o sa revenim cu siguranță. într-adevăr curatenia e la cerere dar am fost informați de la început, și aveam și în camera afișată aceasta informație.

  • Totul bine și frumos, până la jacuzzi unde am asistat la un adevărat circ. Foarte păcat că administrația hotelului acceptă o asemenea “barosăneală” și permite anumitor persoane să nu respecte regulile și să se comporte de parcă dețin monopolul asupra hotelului.